براي بالا بردن سوخت و ساز بدنتان پروتئین بيشتر مصرف كنيد:

هضم و جذب پروتئین ‌ها در بدن انرژی بسیار بیشتری را نسبت به هضم و جذب قندها و چربی ‌ها می‌ طلبد. بنابراین سوخت و ساز تحریک شده و بالا می ‌رود. بهتر است که در رژیم غذایی ‌تان مقداری از کربوهیدرات‌ ها را با گوشت‌ های بدون چربی و یا پروتئین‌ های گیاهی مثل حبوبات و سویا جایگزین کنید.

 

1-     از منابع ناب و سالم پروتئین می ‌توان به:

2-     گوشت مرغ

3-     ماهی

4-     مغزها

5-     حبوبات

6-     سفیده تخم مرغ

لبنیات کم چرب

منبع : بسکتبال ایرانیان |براي بالا بردن سوخت و ساز بدنتان پروتئین بيشتر مصرف كنيد. (آموزش بسکتبال در باشگاه انقلاب. 091219621
برچسب ها :      ,پروتئین ,سوخت ,بيشتر مصرف ,مصرف كنيد ,پروتئین بيشتر ,بدنتان پروتئین ,بالا بردن ,بدنتان پروتئین بيشتر